با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ برای اولین بار در دنیا : ساخت کوره زباله سوز توسط مخترعان جوان گلپایگانی و شاهین شهری
زیارت عاشورا

این کوره به مانند یک سیاه چاله زباله هارا با دمای 1300 درجه می بلعد و با نصب توربین برروی این دستگاه، می توان برق تولید نمود، که برق تولیدی این دستگاه معادل 10 کیلو وات می باشد.

سید حسن شریف زاده مخترع جوان شهرستان گلپایگان ، که برای اولین بار در دنیا موفق به ساخت  کوره زباله سوز شده است، عصر امروز اختراع خود را  با حضور حسینعلی حاجی نماینده مردم شاهین شهر و برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی، علی بیدرام رئیس اتحادیه مرغداران استان اصفهان، علی فیروزی عضو شورای اسلامی شهر و شهرستان گلپایگان و جمعی از همراهان در محوطه سایپا صفوی رونمایی کرد.

کوره زباله سوز شریفزاده
وی که این طرح را به صورت مشارکتی با  همکاری آقایان حسن اعظامی و محمد شاه نظری ساخته است در خصوص جزئیات آن به خبرنگار بیان اظهار داشت: با توجه به دغدغه مسئولین شهرستان در خصوص مسئله دفن زباله ها و مشکلات زیست محیطی آن ، تصمیم به اختراع چنین کوره ای نمودیم که قادر به سوزاندن ۵ تن زباله در طول شبانه روز می باشد .
وی با بیان اینکه میزان آلایندگی این طرح حدود صفر می باشد، در خصوص سوخت اولیه این کوره عنوان کرد:  سوخت اولیه این کوره آب است که پس از تجزیه، مشتعل شده و باعث سوختن زباله ها می گردد.
شریف زاده ادامه داد: این کوره به مانندیک سیاه چاله زباله هارا با دمای ۱۳۰۰ درجه می بلعد  و با نصب توربین برروی این دستگاه، می توان برق تولید نمود، که برق تولیدی این دستگاه  معادل ۱۰ کیلو وات می باشد.
وی با عنوان اینکه برای ساخت این طرح زمانی نزدیک به ۲/۵ سال ، توسط تیم صرف شده و این طرح حدود ۳۰ میلیون تومان هزینه در بر داشته است تصریح کرد: متاسفانه این طرح از سوی مسئولین شهرستان، خصوصاً شهرداری مورد بی مهری قرار گرفت و با توجه به اینکه شهرداری با معضل دفع زباله روبرو است، انتظار می رفت شهرداری در این خصوص با ما همکاری و از ما حمایت نماید.
مخترع جوان شهرستان اظهار داشت: خوشبختانه این طرح مورد استقبال خانم معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست و جناب آقای حاجی نماینده محترم مردم شاهین شهر و برخوار و میمه قرار گرفت که ایشان برای بازدید از آن ابراز تمایل نشان دادند و امروز برای رونمایی از آن در شهرستان گلپایگان حاضر شدند.
وی خاطر نشان کرد: ان شالله این طرح  جهت رونمایی به اصفهان منتقل خواهد شد و  پس از آن برای ثبت ملی به تهران انتقال خواهد یافت و تستهای آلایندگی و زیست محیطی روی این طرح انجام خواهد گرفت.
مهندس حسن شریف زاده گفت: من تا کنون به یاری خداوند ۱۸۶ اختراع ثبت شده در کشور داشته ام و متاسفانه گلپایگان تنها شهرستانی است که اختراع و ابداعات ما را مورد حمایت قرار نمی دهند.
 
22
کوره زباله سوز شریف زاده (1)
کوره زباله سوز شریف زاده (2)


با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 29 مهر 1394برچسب:, | 6:59 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |